Murder Diaries 2
Bu oyunda bir katilin ve genç bir dedektifin anlatısını hayatları ve düşünceleri üzerinden soyut olarak takip ediyorsunuz. Bu, sizi doğrudan heyecan verici bir cinayet davasının ortasına götürür ve daha önce hiç görmediğiniz bir cinayet gizemi ortaya çıkar. Ne olduğunu anlayın, büyüleyici manzaraları ve soyut ortamları keşfedin ve heyecan verici hikaye anlatımının tadını çıkarın. İlgili ortamlarda özgürce yüzerken hikayenin parçalarını toplayın ve kendinizi kan ve cinayetle dolu ilgi çekici bir hikayeye bırakın. Herhangi bir gerçek gerilim hayranı ve normal hikaye anlatımının ötesine geçen bir cinayet gizeminden hoşlanan herkes için bir zorunluluktur.