MudRunner: American Wilds
MudRunner oyununu, American Wilds Geni?leme Paketiyle yükselt ve Ford, Hummer ve Chevrolet gibi ünlü markalardan 9 ikonik Amerikan kamyonunun, onlarca araç eklentisinin, Montana ve Kuzey Dakota'n?n engebeli arazilerinden ilham alan 2 yeni kumluk haritan?n ve 2 yeni mücadele haritas?n?n dahil oldu?u çok say?da ilavenin tad?n? ç?kar!