MudRunner - American Wilds Expansion
MudRunner oyununu, American Wilds Genişleme Paketiyle yükselt ve Ford, Hummer ve Chevrolet gibi ünlü markalardan 9 ikonik Amerikan kamyonunun, onlarca araç eklentisinin, Montana ve Kuzey Dakota'nın engebeli arazilerinden ilham alan 2 yeni kumluk haritanın ve 2 yeni mücadele haritasının dahil olduğu çok sayıda ilavenin tadını çıkar! Tamamı oyunun gelişmiş fizik altyapısıyla çalışan aracının ağırlık ve hareketlerine gerçekçi bir şekilde tepki veren çamurlu araziler, azgın nehirler ve diğer engelleri aş. Haritan, pusulan, vincin ve sürüş becerilerinle ister tek başına, ister çok oyunculu işbirliği modunda en fazla üç başka oyuncuyla yola çık. Çalışması için MudRunner temel oyunu gereklidir.