Mücadele Paketi
Her biri Lara'ya bir kısıtlama uygulayan ya da oyunu zorlaştıran başka bir değiştirici veren 5 Sefer Kartından oluşan bir set. Bonus kredi kazanmak için zorlukların üstesinden gelin. Kartlar ekstra oyun modlarının tümünde kullanılabilir.