Ms.PAC-MAN
Namco'nun yarattığı Ms. PAC-MAN, konsol tarihindeki en popüler oyunlardan biri! Noktaları kemirip hayaletlerden kaçarak geçirilen o günleri kim unutabilir ki? Konsolların kraliçesiyle o eski macerayı tekrar yaşa!