Mr. Raccoon Weapon Charm
Raccoon City'nin meşhur Mr. Raccoon'u geri döndü ve her zamankinden daha büyüleyici! Dekoratif bir silah eklentisi olarak yüksekleri hedefleyen bu parça, yerel avcılar arasında popülerdir. İndirildiğinde bu öğe, oyun içindeki tüccar aracılığıyla elde edilebilir. Oyun içinde silahının büyüleyici hâle gelmesi için bu özel parçayı belirli bir av tüfeğine uygula.