MOUNTAIN COURSE
Aniden gelen hayalet trenlere dikkat ederek dağa tırmanın! Bu dağa benzer yolda gelişmiş kontrol teknikleri gerekir. Ama Pac-Man'i çok fazla ilerde çekerseniz kestirmeden gelen hayalet trenlere dikkat etmeniz gerekir. Bu yeni yolu ilk alt eden siz olun ve dünyadaki en yüksek puana ulaşın! Bu eklentinin içeriğinde 8 mod vardır: Score Attack (5 Dakika) Time Trial ve 6 farklı Time Trial (Kısa) oyun.Eklentinin içinde All You Can Eat Eklenti Paketi ve Sürümü de bulunur.