Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails
Mount & Blade II: Bannerlord’un tek oyunculu epik genişleme paketi War Sails’de engin denizlere yelken aç, kudretli filolara önderlik et ve destanını yaz. Bannerlord’a ilk kez deniz savaşlarını getiren War Sails, oyuncuların güçlü gemilere komuta etmelerine, nefes kesen deniz savaşlarına girmelerine ve denizlere hükmetmelerine olanak sağlıyor. Yeni mekanikler, bölgeler ve mücadeleler içeren tehlikeli deniz maceralarına atıl. Filonu isteğine göre özelleştir, yerleşkeleri fethet ve engin denizlerde efsane ol!