Special Suits ile erişilebilecek iki yeni desen ile daha tarz bir şekilde yarış. Paket,Dainese ve Alpinestars kostümleri için Kariyerinde ve Hızlı Yarışta gösterebileceğin iki yeni desen içeriyor!