Mortal Glory 2
Sıra tabanlı fantezi roguelike olan bu oyunda keşifçi gladyatörlerden oluşan bir takımı idare et. En iyileri bul, eşsiz eşyalarla uğraş ve akıl almaz taktikleri savaş alanında keşfet. Turnuva MORTAL GLORY'i arzulayanları bekliyor. SIRA TABANLI HIZLI SAVAŞ Patlayıcı varili düşmanına fırlat, onları çukura yolla ya da birbirlerine çarptırarak etkisiz hale getir. Sana sunulan çeşitli aletlerle savaşlarda ne yapacağın senin yaratıclığına bağlı. Benzersiz arenalar, rastegele oluşan ortamlar ve özel oyun kuralları her savaşta yeni taktiksel fırsatlar oluşmasını sağlar. BİR TAKIM TOPLA Çeşitli fantastik ırklar şöhret arıyorlar, hepsi kendine özgü güçlü yanlarıyla. Taktiklerin ne olursa olsun en iyilerini bulman gerekli. EŞSİZ ALETLER Keşfedilecek çok fazla eşsiz emanet, karakter özelliği ve daha fazlası var. Akıllıca kombolar ve ölümcül uyumlar bulmak yeni stratejiler sağlar ve genelde gladyatörlerini aşırı güçlü şeytanlara dönüştürür. YETENEKLİ YZ Çeşitli zorluk seçenekleri tercih ettiğin oyun tarzını karşılayacak. Ayrıca üstünden gelinmesi giderek zorlaşan zorluklar var. Ancak dikkat... Son seviyelerde YZ aşırı derecede güçlü.. YOLUNU SEÇ Her adımda yeni bir mücadele gelir veya bir fırsat?.. Takımının nereye gideceği sana bağlı. Sonuçlarıyla yüzleşmek de… YENİDEN OYNANABİLİRLİK Her oynanış farklı bir deneyim! Yeni taktikler deneyebilirsin ve gittikçe zorlaşan mücadelerde ustalaşabilirsin. Arena seni yeniden ve yeniden hoş karşılamaya devam edecek. Eğer vaktin varsa Mortal Glory 2 oynamaya değer.