Moon Raider
Ava, zeki ama yaşlanan bilim adamı Dr. Cavor ile ayın eski kraliçesi Selene'nin küçük kızıdır. Selene, yaşamı sadece ay mücevherlerinin sahip olduğu özel bir enerjiye bağlı olan bir selenittir. Mücevherlerden hiç kalmamış ve zaman tükenirken, Dr. Cavor, Ava'dan aya gitmesini ve aydan bulabildiği kadar çok mücevher getirmesini ister! Ava, ay yüzeyinin derinliklerinde yatan tehlikeli yeraltı geçitlerinde hayatta kalmalı. Ava'nın düşmanları, artık güç kullanarak aya hükmeden yozlaşmış uzaylılardan oluşan bir birlik ve göründüklerinden çok daha az ilkeller. Düşmanların dünyası korkutucu teknoloji, öldürücü tuzaklar ve her daim hazır silahlı askerler ile dolu. Ava annesini kurtarmanın tek yolunun ayı, ayın kendisinden kurtarmak olduğunu kısa sürede anlar.