MonsterBlast
Her şey Canavarları patlatmakla ilgili. Rastgele oluşturulmuş haritalarda, çıkışı bulmak ve bir sonraki seviyeye geçmek için yolunuzu çekiyorsunuz. Pek çok canavar ve kötü patron işinizi zorlaştırır. Özel silahlar elde etmek için canavar enerjisi toplayın. Sağlığınızı iyileştirmek için özel eşyalar içeren kutular bulun. Daha fazla canavarı patlatmanıza yardımcı olacak destek öğelerini kullanın. Deneyiminizi haritadan haritaya artırın ve sağlığınızı, ateş gücünüzü ve şansınızı geliştirin. Böylece daha zor canavarlar elde edebilir ve daha iyi eşyalar bulabilirsiniz. 24 zorlu seviyeye sahip 4 farklı dünya, size birkaç saatlik zorlu atış eğlencesi sunar.