Bu özel paket ile rakiplerini darmadağın et. İçeriğinde bir tasarım ve bir araç var. Patriot Pack içeriği: - Patriot Canavar Kamyon, herkesten farkını ortaya koymak ve bir sürü yarış kazanmak için ideal. - Sergeant Chaos tasarımı ile rakiplerinin gözünü kamaştır ve sıralamadaki yerini yükselt.