Monster Survivors: Echo DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: – Yepyeni bir hayatta kalan: Echo! – Sandıklar ve yükseltmeler için 300 mücevher! – Hayatta kalanlarını terfi ettirmek için 150 kristal! Robotların ele geçirme zamanı!