Monster Hunter World: Iceborne Deluxe Kit
Bu kit "Monster Hunter World: Iceborne"a aşağıdaki içerikleri ekler. - "Silver Knight" katmanlı zırh seti - "Flourish" hareketi - "Pledge" hareketi - "Genuflect" hareketi - "Araştırma Komisyonu Seti 2" çıkartma seti - "Pearlspring Macaque Seti" çıkartma seti - "Rising Dragon" yüz boyası - "Flowing" saç stili - "Geleneksel Dekor Seti" oda dekor seti Katmanlı zırh sadece karakterinin görünümünü değiştirir. Silah içermez. Not: Bu içerik için Monster Hunter World: Iceborne gerekir.