Monster Hunter Rise DLC Paketi 6
Bu altıncı DLC paketi ile Monster Hunter Rise deneyimini geliştir! Bu ek içerik şunları içerir: - "Yaz Şapkası" Avcı katmanlı zırh parçası - "Yaz Üstü" Avcı katmanlı zırh parçası - "Yaz Bileziği" Avcı katmanlı zırh parçası - "Yaz Kemeri" Avcı katmanlı zırh parçası - "Yaz Pantolonu" Avcı katmanlı zırh parçası - "Fiorayne" Avcı katmanlı zırh seti - "Utsushi" Avcı katmanlı zırh seti - "F Yaz" Palico katmanlı zırh seti - "C Yaz" Palamute katmanlı zırh seti - "Hayranlar İçin" hareket seti - MC Poz Seti - "Malzeno Tehdidi" yüz boyası - "Tek Vuruş Yanak" yüz boyası - "Spiribird Edge" saç stili - "Fiorayne Kısa" saç stili - Avcı Sesi: Fiorayne - Avcı Sesi: Galleus - "Monster & Title Music: Piyano Versiyonu" BGM - "Monster Hunter Series Bases Bölüm 2" BGM - "Özel Çıkartmalar 10" çıkartma seti Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Lütfen çifte satın alımlara dikkat et. Bu içerik nasıl kullanılır: Satın aldıktan sonra oyundaki Kurye ile konuş ve içeriği almak için Eklenti İçeriği'ni seç. Kullanım, aşağıda listelendiği üzere içerik türüne göre değişir. - Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Zırh Ayarları menüsünden (Avcı zırhı) veya Arkadaş Panosundan (Palico ve Palamute zırhı) kullanılabilir. Katmanlı zırhın, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden görünümünü değiştiren bir "kostüm" olduğunu lütfen unutma. - Yüz boyama ve saç stilleri, Item Box'tan Görünümü Değiştir seçilerek veya bir karakter oluşturulurken uygulanabilir. - Hareketler ve çıkartmalar, çıkartma konuşma balonlarına metin de girebileceğin Sohbet Menüsünden kullanılabilir. - Poz Setleri, Başlat Menüsünden veya Duraklatma Menüsündeki Kamera seçeneğinden kullanılabilir.