Monster Hunter Engel Seti
Bu paket, korkutucu Yaşlı Ejderha Nergigante'nin parçalarından yapılmış bir zırh setini temel alan bir kostüm deseni de dâhil olmak üzere beş dış görünüş öğesi içerir! Şu içerik yer almaktadır: Monster Hunter Engel Seti - Nergigante Serisi (Engel: Eksokostüm Deseni) - Büyük Barrel Bomb (çıkartma) - Alkış (ifade) ‐ İyi Avlanmalar! (damga) - Poogie (tılsım) Not: Bu sete dâhil olan ürünler, ayrı ayrı veya diğer setlerin bir parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et. Desenler, çıkartmalar ve tılsımlar, eksokostümlerin görünümünü değiştiren ve bunun dışında bir etkisi olmayan dış görünüş öğeleridir. İfadeler ve damgalar, oyun içi İletişim Çarkını özelleştirmek için kullanılabilen öğelerdir. Alınan ek içerikler, başlık ekranından oyun içi ana ekrana gidilerek kullanılabilir. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.