Monster Energy Supercross 6 - Pre-Order
Çamur, ter, adrenalin ve eğlence: Monster Energy Supercross 6 ile içindeki motorcuyu ortaya çıkar ve aksiyonun ortasına dal! Monster Energy Supercross 2022 Şampiyonası’nın tüm duygularını resmi motosikletler, sürücüler ve pistler eşliğinde yaşa. Oyun deneyimindeki her ayrıntıyı dilediğin gibi özelleştirmek için geniş bir ayar yelpazesi emrine amade. Böylece gerçekçilik ve rahatlık seviyelerini özgürce belirleyebilirsin. Supercross 6, bu sene yepyeni ve benzersiz bir bakış açısını takip ediyor: Seninkini! Monster Energy Supercross - The Official Videogame 6 için şimdi ön sipariş ver! Tam oyunla birlikte her yarışın sonunda kazanacağın kredilerini ikiye katlayarak oyun içi ilerlemeni hızlandıracak Credits Multiplier elde et! KİŞİSEL KOÇUN Supercross dünyasında iz bırakman için sana destek olacak koç ve rehberin: efsanevi Jeremy McGrath! Supercross Academy’de ondan tüm numaraları öğren, öğrendiklerini kullanarak hiç olmadığı kadar gerçekçi Kariyer Modu’ndaki şampiyonada zirveye ulaş. Başarılar elde et, sponsorları etkile, eşsiz rekabetlerde yarış ve Supercross dünya şampiyonu ol! HADİ GEZMEYE ÇIKALIM Hava alanından madene, dağdan stadyuma; Supercross Park’ın sunduğu eşsiz konumları kendi başına veya arkadaşlarınla keşfe çık! Her bölgeyi birbirine bağlayan Supercross pistleri ve motocross patikalarında antrenmanlar yap, numaralar sergile veya yalnızca manzaranın keyfini çıkar. RHYTHM ATTACK Sen. Rakibin. Düz bir yol. Diğer her şey gereksiz. Yepyeni Rhythm Attack modunda gaza bas ve kendini ritmin akışına bırakarak bitiş çizgisine ilk sen ulaş. Kanyon ve orman gibi nefes kesici konumlarda gerçekleşecek tekli eleme turnuvalarındaki yarışlarda kendini ispat et. SENİN MÜCADELEN, SENİN YOLCULUĞUN Dünya şampiyonu olana kadarki tırmanışının her noktasını özelleştir! İstersen motosikletini aşırı gerçekçi hisle sür, istersen sürüş desteklerinden faydalan. Bu sayede, her yarışı ihtiyacına uygun tarzda ele alabilirsin. Sürücünün becerilerini nasıl geliştireceğine karar ver ve motosiklet kurulumundaki her detayı ayarla. Ve hepsi bu değil! Track Editor ile hayalindeki pisti inşa et, Kask Editörü ile kendine has tarzını yarat ve geniş aksesuar seçeneklerini kullanarak sürücünü ve motosikletini özelleştir. ÇEVRİMİÇİ YARIŞ Bitiş çizgisini herkesten önce geçmek, mükemmel manevralar gerçekleştirmek, motosikletinle yüzlerce mil yol katetmek... Yeni çevrimiçi sıralama sistemi, bunlarla birlikte birçok aktivitede puanlar kazanarak liderlik tablolarını tırmanmana imkan sağlıyor. Dilediğin aktivitede uzmanlaşmayı bile tercih edebilirsin. Ve her şey çoklu platform desteğiyle birlikte geliyor, böylece her konsoldaki arkadaşlarınla oynayabilirsin!