Hemen Monster Energy Supercross 3 - Credits Multiplier satın alarak oyun ilerlemeni hızlandır! Her yarışın sonunda uygulanan sabit bir çarpan sayesinde oyun kredilerini hem çevrimiçi hem çevrimdışı olarak ikiye katlayabilirsin!