MONOPOLY MY LITTLE PONY DLC
Gökkuşağı gücü Monopoly'yi ele geçiriyor! My Little Pony ile oyun tahtanıza biraz eğlence, arkadaşlık ve neşe katın. Bu DLC, animasyonlu fişe sahip, tamamen özelleştirilmiş bir oyun tahtası içeriyor. Gökkuşağı gücü ve Monopoly deneyimine hazır olun!