MONOPOLY DEAL
MONOPOLY'yi bu kadar iyi yapan her şey artık hızlı ve bağımlılık yaratan eğlenceli bir kart oyunu olarak karşınızda! Bu çılgın kart oyununda arkadaşlarınıza veya topluluğa karşı çevrimiçi mücadele edin: Kart setleri çalın, alacaklarınızı tahsil edin ve farklı renklerdeki üç emlak setini tamamlayan ilk kişi olun. Gayrimenkul imparatorluğunuzu yeni ve daha hızlı bir şekilde kurun!MONOPOLY'nin sevdiğiniz bütün özelliklerini koruyup, bunları hızlı bir eğlence patlaması şeklinde sunar.