Money for the Vultures Bundle
Büyüyen Desperados III dünyasına tek bir muhteşem paket fiyatına erişin. "Akbabalar için Para"nın ilk bölümünde çete Vincent DeVitt'in gizli zenginliklerini avlamak için bir kez daha bir araya geliyor. "Akbabalar için Para"nın ikinci bölümünde çete DeVitt ailesinin yeni bir üyesine meydan okumak için Louisiana'ya dönüyor. "Akbabalar için Para"nın üçüncü ve son bölümünde yolculuk hayranların sevdiği bir konumda sona eriyor.