Monarch Skin 2: Hellforn's Mask
Sanat ve deliliğin tanrıçası ve zindanın asıl sahibi Hellforn'un hükmünü taşıyan maske eski bir tapınakta bulundu. Bu dünyanın zaman akışında Hükümdar, hiç tereddüt etmeden bu maskeyi kabul etti ve ona maskenin asıl sahibinin sanat yeteneği bahşedildi. Parlak kırmızı kaban ve beyaz pantolonu görünce, düşmanların bu zindanın "moda uzmanı" hükümdarı karşısında hayrete düşecekler. Ancak altın maskenin öfkeli yüzünü gördüklerinde gözleri korkacak. Oynanabilir bir karakter olan Hükümdar'ın kıyafetini değiştiren Görünüm DLC'si.