Mod Pack
Mod Pack - Çiftçilik camiasıyla Modding yarışmasından yeni araç ve malzemeler içerir (tüm malzemeler geliştiricilerin kontrolü atındadır – tüm hakları saklıdır). Oyunun mağazasında onları satın almak için yeterli mali kaynağın olduğuna emin ol: 3 Damper, 1 Çapalama makinesi, 2 Yükleme vagonu, 2 Su boşaltma teknolojisi ve 3 Tartı içerir.