Mob Control: Champions
Bu DLC ile şunları açacaksın: - bol miktarda sağlık ve güç sayesinde birçok Normie mobunun gücüyle savaşan yeni Şövalye grupları - Jump & Crush birincil yeteneğine ve Final Boom alan yeteneğine sahip yeni Explodon şampiyonu - bombalarla düşmanlarını yok eden yeni Rocket Barrage ultimate - kart içeren 12 ek booster paketi - armoride kartlarını yükseltmek için harcayacağın ekstra 25.000 madeni para Yeni moblarını gönder, devasa bir ordu kur, ve işler zorlaştığında, düşmanı bitirmek için yeni ultimate'ını kullan!