Bu MLB The Show 24 bonus içeriği, 5.000 Stubs içerir. Stubs, oyun içi tüm satın alma işlemlerinde kullanılan bir Sanal Para Birimidir. Bu ögeler satın alındıktan sonra oyunu açtığınızda aktarılır.