MK1: Quan Chi
Netherrealm şeytanı Quan Chi, ölülerin gücünü elde etmek için kara büyüde ustalaştı. Artık Netherrealm'ın en habis büyülerinin ustası olan Quan Chi, Shang Tsung'la birlikte âlemleri fethetmek için plan yapıyor. Karşısında kimse duramaz. Bu paket oynanabilir karakter Quan Chi ve yepyeni hareket setleri içerir.