MK1: Peacemaker
Peacemaker Christopher Smith, barışa tüm kalbiyle o kadar değer verir ki onu bozan herkesi öldürebilir. Bu paket DC'nin Suicide Squad'ından oynanabilir karakter Peacemaker ve onun tümüyle yeni hareket setlerini içerir.