MK1: Ermac
Artık Quan Chi'nin kölesi ve kraliyet ailesine bağlı olmayan Ermac, uğruna savaşacak yeni bir gelecek bulmalı. Bu paket tüm yeni hareketlerle birlikte oynanabilir karakter Ermac'i içerir.