MK1: Cyrax
Lin Kuei adına ancak kendi bildiği şekilde savaşan dövüş sanatları ustası Cyrax'ın gücünü ortaya çıkarın. Bu paket, oynanabilir karakter Cyrax ve onun yepyeni hareket setlerini içerir.