Mitama TP Dansı
Baş karaktere TP kazandıran eşyaları düşüren "Kuşi Mitama" ile dost iblislere TP kazandıran eşyaları düşüren "Ara Mitama" iblislerinin ortaya çıkış sıklığını artıran, ek indirilebilir içerik. *Bu DLC olmadan da düşük bir olasılıkla Mitama ortaya çıkabilir. *Ortaya çıkış oranını oyunun ortasında Ayarlar menüsünden eskiye döndürebilirsin.