Koşucu Seti Paketi ile özgürce koşup yeteneklerini geliştirerek Mirror’s Edge Catalyst'te kente hükmet. Bu pakette Hızlı Koşucu Seti ve Muharebe Koşucu Seti var. Diğer oyuncuların dünyalarında farklı görünmeni sağlayan 2 adet Echo Shader; liderlik tablolarında seni öne çıkaran 2 adet Runner Tag ve Screen Hack'leri kişiselleştirmeni sağlayan 2 adet çok özel arkaplan gibi benzersiz oyun içi öğeler edin.