Minit
Minit, altmışar saniyeyle oynanan değişik küçük bir maceradır. Sıra dışı kişilere yardım etmek, sayısız sırrı açığa çıkarmak ve tehlikeli düşmanları alt etmek için evinin konforunun dışına yolculuk yap, tüm bunları yapmaktaki amacın her günü yalnızca bir dakikada sona erdiren talihsiz bir laneti kaldırmak. Minit; Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Jukio Kallio ve Dominik Johann arasında iş birliği ile oluşturuldu.