Mini Madness
Mini Madness türün en önemli yapımları Re-Volt ve Micro Machines'ten esinlenmiş, son derece hızlı bir yarış oyunu. Oyuncular uzaktan kumandalı minyatür otomobilleri yöneterek bir evin içine ve geniş bir bahçeye yerleştirilmiş çılgın, dikey olarak genişleyen pistlerde yarışıyor. Sürüş mekaniklerinin merkezinde otomobilin ateşleyicisini kullanabilmek var. Havada taklalar atarak ateşleyici göstergesini doldur, dinamik bir sürüşe kavuş. Oyunda ilerledikçe ateşleyici göstergesini, göstergenin şarj olma hızını, taklaların hızını, frenleri ve çok daha fazlasını geliştirebilir hale geleceksin. Pistlerde ilerlemenin çok fazla yöntemi var. Örneğin kestirmeleri avantajına kullanabilirsin. Yalnızca belli bir sırayla geçilmesi gereken kontrol noktalarıyla sınırlısın. Özel yerçekimi panelleri ve doğru motor geliştirmeleri sayesinde duvarlarda ve tavanda bile gidebilirsin. Her pistte özel bir verici ile aktif hale gelen etkileşimli nesneler mevcut. Bu açılıp kapanabilen bir köprüdeki bir kestirme de olabilir, harekete geçip rakiplerine bir şeyler fırlatan oyuncak bir robot da, sürüşü daha zor hale getiren bir fan da...