Minecraft Vault-Tec Karışımı
Çorak araziye hoş geldiniz! 44 benzersiz dış görünüş, özel dokular, dış görünüşü değiştirilmiş moblar, özel bir kıyamet sonrası haritası, orijinal film müziği derlemesi ve Pip-Boy'dan ilham alan kullanıcı arabirimi içeren Kasayı kırarak açın.