Minecraft: Transformers
Bu muhteşem Transformers Macerası Haritasında görünenden çok daha fazlası var! Megatron ve Starscream gibi tanıdık düşmanları durdurmaya çalışırken Optimus Prime ve Bumblebee gibi en çok sevilen Autobotlar olarak oynayın. Çeşitli bloklu patlatıcılarla savaşlarınızı bir sonraki seviyeye taşıyın ve arkadaşlarınızla özgürlük adına savaşmak için iş birlikli çok oyunculu oyuna başlayın. Autobotlar, atılın!