Minecraft Süzülüş Yaratıkları Parça Paketi
Üç efsanevi manzaraya göz atarken karşılaşacağınız güçlü ve görkemli yaratıklar sizi şaşırtabilir. Yeti'nin dolaştığı tehlikeli buzullarda gezinin, Kraken'in sığınağına saldırın ve Ejderhanın yaşadığı gökyüzüne doğru uçun! Ancak çok yakınlarına gitmeyin. Bizden söylemesi! Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.