Minecraft Süzülüş Efsaneleri Parça Paketi
Bu efsanevi Minecraft Süzülüş Parça Paketinde kanatlarınızı gerin. İkarus'un bulutları arasında sürüklenin, Excalibur'da çatışmaya dalın ve Keltlerde Kelpilere binin. Yalnızca Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile kullanılabilir, Minecraft (2017) ile uyumlu değildir.