Minecraft: Süpermen
Bu bir domuz, bu bir uçak, bu Superman DLC! Süpermen'in kendisi olarak oynayın ve kötü adamları alt etmek ve Metropolis'i korumak için Süper Güç, Isı Görüşü ve Super-Breath gibi güçleri kullanın. Yalnızlık Kalesi'ne uçun ve Krypto ile takılın.