Minecraft Star Wars Dış Görünüm Paketi Tomarı
Bu üç Star Wars Dış Görünüm Paketi tomarı ile Güç güçlü: Classic, Prequel ve Rebels. Galaksinin her köşesinden 130'dan fazla karakter ile Minecraft destanınızı efsaneye çevirecek. Tereddüt etmeyin!