Minecraft: Sonik Add-On
Bu heyecan verici Eklenti ile HERHANGİ bir dünyaya sonik patlama yapın! Sonic, Knuckles, Tails, Amy ve Shadow'a dönüşün! Ses hızında koşun, blokları parçalayın, Yüzükleri toplayın ve çeteleri Badniklermiş gibi bop edin. Yaylar, sivri uçlar ve çizgi panelleri ile kendi seviyelerinizi oluşturun! Team Sonic'in tüm inanılmaz güçleriyle Minecraft'ın tadını çıkarın!