Minecraft: Şirinler
Şirinlerin dünyasına adım atın! Gargamel sorun çıkarıyor ve günü kurtarmak sizin elinizde. Yakalanan Şirinleri kurtarın, iksir savaşında Gargamel'i zekanızla alt edin, Azrail'e karşı gizliliğinizi test edin ve parkur mücadelelerinde hızla ilerleyin. Şirin Baba, Şirin ve Ağır Şirin gibi ikonik karakterlerle tanışmak için Şirinler Köyü'nü keşfedin.