Minecraft Şenlik Tomarı
LÜTFEN DİKKAT: burada yer alan paketlerden bazılarına veya hepsine sahipseniz bile, önceden satın almış olduğunuz paketlere bakılmaksızın bu tomar için tam fiyatı ödemeniz gerekir. Kılıfı yırtın ve hediye gibi kaplanmış, döneme özel özellikler içeren tomarı açın: Festive Karışık Paket, Festive Dış Görünüm Paketi ve yeni Festive Battle Map. Kışa özel harikalar sizi bekliyor!