Minecraft N7 Karışımı
Bu şaşırtıcı Karışım ile Minecraft galaksinizin kaderini şekillendirin: otuz altı karakter dış görünüşü, ısmarlama oyun dokuları, temalı menüler, ikonik konumlarla dolu özel bir dünya ve ruh halini ayarlamak için orijinal film müziği derlemesi içerir.