Minecraft: Moana 2
Moana ve arkadaşlarıyla okyanusun yollarını öğrenin! İkonik yerleri keşfedin, tanıdık ve yeni karakterlerle tanışın ve her iki filmden anları yeniden yaşayın. Kanonuzla dalgalara binerken, Kakamora ile savaşırken ve Maui ile Tamatoa'yı yenerken adanın etrafında görevlere çıkın.