Minecraft Macera Zamanı Eklentisi
Macera Zamanı, hadi aletlerinizi alın, bloklarla dolu bir dünyaya gidiyoruz. Köpek Jake, İnsan Finn ve onların arkadaşlarıyla birlikte şimdi Macera Zamanı!… Eklentinin keyfini çıkarın! Bu pakette sunulanlar: sevdiğiniz Macera Zamanı karakterleri, Ooo Diyarı, size özel bir doku seti, Beemo temalı kullanıcı arayüzü ve orijinal müzikler.