Minecraft: Jurassic Dünya Add-On
Resmi Jurassic World dinozorları artık Minecraft dünyalarınızda dolaşabilir! Karakolunuzu inşa edin ve her dinozor türünü bulmak ve korumak için yola çıkın. Vahşi dinozorları bastırın ve DNA'yı çıkarmak, davranışlarını gözlemlemek ve yok olmalarını önlemek için onları yetiştirmek için onları yüksek teknolojili muhafazalara taşıyın! En yeni Yeniden Doğuş dinozorlarını içerir.