Minecraft İskandinav Mitolojisi Eklentisi
Büyük Salon Valhalla'ya girmek için yeterince kahraman mısınız? İskandinav Mitolojisi Eklentisinde öğrenin! Ağaç tepelerinden Yggdrasil'e, Svartalfheim madenlerine ve Hel derinliklerine varan 9 bölgede yolculuk ederken kendi büyük destanınızı yazın! Mitoloji serisinin üçüncü bölümü olan bu pakette elle oyulmuş dokular, gök gürültülü bir müzik ve bir sürü dış görünüş var. Skål!