Minecraft: Ejderhanı Nasıl Eğitirsin
Minecraft Dünyalarınızda Dişsiz ve diğer sevilen ejderhaları keşfedin! Universal Pictures'ın DreamWorks Animation'ın Ejderhanı Nasıl Eğitirsin filminin canlı aksiyon yeniden tasavvuruna dayanan bu Add-On ile bir ejderha binicisi olun. Gökyüzüne açılın, her ejderhanın kişiliğini öğrenin ve benzersiz yeteneklerin kilidini açmak için onlarla bağ kurun. Yeni ejderhanla ikonik bir maceraya atıl!