Minecraft: Dragon Ball Z
Bu patlayıcı DLC'de en sevdiğiniz Dragon Ball Z karakteri olarak savaşın! İkonik hareketlerde ustalaşın, serinin efsanevi arenalarında savaşın ve savaş alanına kimin hakim olduğunu görün.